Leveransvillkor

Dessa leveransvillkor gäller för alla biljetter som köps via vår webbplats för att delta i tävlingar arrangerade av WinnerX AB (hädanefter "vi", "oss" eller "vår"). Genom att genomföra ett köp godkänner du dessa leveransvillkor.


1. Leverans av biljetter

  • Elektroniska biljetter (e-biljetter):
    Alla biljetter för våra tävlingar levereras som e-biljetter till den e-postadress som angivits vid köpet. Du kommer att få ett e-postmeddelande med din biljett, som kan skrivas ut eller visas direkt på din mobiltelefon.

  • Leveranstid:
    E-biljetter skickas till den angivna e-postadressen omedelbart efter att betalningen har bekräftats. I vissa fall kan det ta upp till 24 timmar innan biljetten levereras, beroende på betalningsmetod och systemuppdateringar. Kontrollera din skräppostmapp om du inte har fått biljetten inom den angivna tidsramen.

  • Felaktig e-postadress:
    Det är ditt ansvar att ange korrekt e-postadress vid köpet. Om du anger en felaktig eller ogiltig e-postadress och därmed inte mottar din biljett, ansvarar vi inte för att återskapa eller leverera biljetten.


2. Bekräftelse på köpet

  • Köpbekräftelse:
    Efter att du genomfört ditt köp kommer du att få en bekräftelse på köpet via e-post. Denna bekräftelse innehåller information om din biljett och ett kvitto på din betalning. Om du inte får denna bekräftelse inom 24 timmar, vänligen kontakta vår kundtjänst på info@winnerx.se.


3. Leveransproblem

  • Förlorad biljett:
    Om du inte har fått din biljett via e-post eller om du har tappat bort den, kan du kontakta oss för att få hjälp med att få en ny biljett. För att säkerställa att biljetten kan levereras på nytt måste du kontakta oss inom 7 dagar från köpet. Vi kommer att göra vårt bästa för att hjälpa dig, men ansvarar inte för eventuella förluster om du inte kontaktar oss inom denna tidsram.

  • Felaktig leverans:
    Om biljetten levereras felaktigt, exempelvis till en felaktig e-postadress eller om innehållet är ofullständigt, vänligen kontakta oss omedelbart. Vi kommer att rätta felet så snart som möjligt utan extra kostnad för dig.


4. Ingen fysisk leverans

  • Ingen fysisk biljett:
    Alla biljetter levereras elektroniskt, och vi erbjuder inte fysisk leverans av biljetter. Biljetten måste sparas och presenteras digitalt vid användning för tävlingen. Det är ditt ansvar att hålla biljetten säker och tillgänglig för användning.


5. Vinster och uthämtning

  • Uthämtning av vinster:
    Alla vinster som delas ut genom våra tävlingar hämtas i Jönköpings län, om inget annat anges i tävlingsvillkoren. Vinnaren kommer att få information om den specifika platsen där vinsten kan hämtas. Om tävlingen inte specificerar någon annan plats, förväntas vinnaren hämta vinsten i Jönköpings län inom den angivna tidsramen.

  • Om annan plats anges:
    Om tävlingen erbjuder en vinst som kan hämtas på en annan plats än Jönköpings län, kommer detta att anges i de specifika tävlingsreglerna. Vinnaren informeras då om den exakta platsen för uthämtning via e-post.

  • Försäkring:
    Kunden ansvarar för att teckna en giltig försäkring för bilen innan leverans. Leverans av fordonet kommer endast att ske när bekräftelse på giltig försäkring har erhållits.


6. Problem med leverans eller fördröjning

  • Fördröjd leverans:
    Om det sker någon fördröjning i leveransen av din biljett eller om du inte mottar den inom den angivna tidsramen (24 timmar efter köpet), vänligen kontakta oss omedelbart så att vi kan rätta till problemet så snabbt som möjligt.


7. Kontaktinformation

Om du har några frågor om leveransen av biljetterna eller om du stöter på problem med leveransen, vänligen kontakta oss på:


Senast uppdaterad: 29 September 2025